Friday, November 7, 2008

Terima Kasih Kak Kamsiah

pimp myspace profile
sekali, dua kali dan byk-byk kali lagi terima kaseh yg tak terhingga pada Kak Kamsiah yg sudi bagi lagi award pade hamba pacal yg hina..(ayat purba lagi..)
bertuah rase bila dapat lagi award. Kak Kam memang tak lokek nak bagi award, walaupun pk-pk mcm tak layak jer.. tp tu mungkin sebagai tande penghargaan atas persahabatan di alam maya kite ni kan kak,.. walau tak bersua muka cukuplah cume sua gambar.. tu pon dah macam dok sebelah nyebelah jer.. tau siket sebanyak ttg diri memasing,
terima kaseh pade blogger, kerana menemukan kami semua dalam satu komuniti blog.. yg buleh men sharing ape jua peristiwa kite.. walau tidak pernah kenal satu same lain.

teddy bear yg amat comey (kalo dpt kat haziq, di tunggangnye jadi motor ni..)

dan jua sebingkis ayat yg penuh makne..

tetiba lak ilham ayat berbunga mari.. so saye pass award ni kat;

Inas

idut

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..