Tuesday, November 18, 2008

tak de rase ngantuk pula..

pimp myspace profile
bile dah terjaga, tu yg susah nak tido balik tu.. rasenye seperti dah puas tido jer
tak rase macam nak tido balik

utk tidak termenung sane sini, baik saye iron baju..
siap pon iron baju saye & baju En Abah
saye pakai kurung esok..
sebenanye musim-musim ujan ni saye lg suke pakai seluar.,
senang nak ke sana ke mari..
rasenye dah lama tak pakai kurung, esok saye berkurung cokelat yer..
alamak, baru perasan tak sedondon lak dgn Cek Abe saye.
tak pe la, len kali la mecing-mecing

4 comments:

Kamsiah said...

sama mcm akak la,bila terjaga,mata tak mau pejam2 semula,ni ngadap pc kul 4 pg hehe

Sheikh said...

sama la saya, saya kalau boleh pakai baju kurung nak pakai baju kurung nie, bukan apa... saja nak rasa...! hehe

FaizFarwizah said...

kira cemerlang la leh sedar semula memalam tu..klu akk.. smpai ke esok pg la bru jaga..huhuhu

Ietams said...

kak kam,
sepesen la kite ek.. ingat kan saye sorang je

Encik Sheikh,
pakai kurung gak ke? musykil gue

kak An,
tak buleh nak tido balik la.. camno

Sensasi nya..,

Us together..