Monday, November 10, 2008

Suka ke Haziq..,?

pimp myspace profile
ni la dia Mr Duck Haziq.., bukan main sukenye dia dpt Encik Duck ni.. sampaikan betenggek atas beskal dalam keter. Ishh memang betul sukenye dia..

selama ni kesian betul tengok kan haziq.. kalo pegi bejalan rumah org., Kot anak tuan umah tu ade beskal, mula la mengendeng nyebuk-nyebuk dia naik beskal org tu.. dah kebetulan My dear buat wharehouse sales lagi ni kan, terus la belikan utk haziq..

2 comments:

Fara said...

huhuhu sedihnya xdpt g mydear sale. abg dh serik sbb ramai sgt org masa metrojaya sale hr tu. murah ke brg2 dia?

geram tgk beskal haziq...

Ietams said...

murah fara.. berbaloi la beli.. kami ni mmg pergi terjah je kalo ade sale kat MyDear tu..

Sensasi nya..,

Us together..