Tuesday, November 25, 2008

balik time

pimp myspace profile
lepas berkubang bagai kat kolam renang, kami semua naik atas siap-siap utk makan.. lepas makan tu aktiviti sembang serba sedikit.. pastu dlm kul 3 gak kot balik rumah memasing.. kami yg dah sedia nak balik..,
-bye-bye PD.. len kali kami datang lagi-
**************************************************
ni haziq bile dah sampai rumah.. abis di sepahkan kaler pensil buku kertas, kereta..
mase berjalan seronok, bile balik rumah nak ngemas tu yg rase lambat je actionnye..
dah! habes dah citer percutian yg tak dijangka saya.. entry baru lepas ni citer lain pula.. dah takde dah citer psl PD lagi.. saya tau kompem korang bosan bace kan.. asyik PD je..

2 comments:

minna minna said...

biler lg nak sepahkn umah sndiri kan haziq..baguh2 ibu haziq seorg yg amat rajin; jd sepahkn lg yer haziq; antie suke budak pndai mcm haziq ni..

Ietams said...

hohoho.. baiknye sokongan auntie maya..

Sensasi nya..,

Us together..