Tuesday, November 4, 2008

apam balik Ganu kite

pimp myspace profile

saje nak mempromot makanan, mebi kat tengganu memang ade mcm ni kot.. Apam balik sepesel, macam-macam perasa utk tambahan bagi "UP" kan lagi apam balik. Biasenye apam balik yg kite dapat rase intinye ade kacang tanah yg dah di blend + jagung + gula sket.

tapi kat dungun ni kan macam-macam ade, dah macam perisa buat waffle pula kan. Awal-awal dulu saye rase pelik jer. Bila rase sekali, "WAHH! sedapnye...!"

cube tengok senarai apam balik & hargenye, murah je kann.. rase nye pun mabeles.

2 comments:

ras-adieza said...

perisa mana yang lebih sedap tu? yang rasa strawberry ada dak?

Ietams said...

stoberi dia tak sempat nak buat, utk sementara ni apam balik telo tu kire sodapp

Sensasi nya..,

Us together..