Tuesday, November 4, 2008

apam balik Ganu kite

pimp myspace profile

saje nak mempromot makanan, mebi kat tengganu memang ade mcm ni kot.. Apam balik sepesel, macam-macam perasa utk tambahan bagi "UP" kan lagi apam balik. Biasenye apam balik yg kite dapat rase intinye ade kacang tanah yg dah di blend + jagung + gula sket.

tapi kat dungun ni kan macam-macam ade, dah macam perisa buat waffle pula kan. Awal-awal dulu saye rase pelik jer. Bila rase sekali, "WAHH! sedapnye...!"

cube tengok senarai apam balik & hargenye, murah je kann.. rase nye pun mabeles.

2 comments:

ras-adieza said...

perisa mana yang lebih sedap tu? yang rasa strawberry ada dak?

Ietams said...

stoberi dia tak sempat nak buat, utk sementara ni apam balik telo tu kire sodapp