Monday, October 27, 2008

pimp myspace profile sejak boboi mati tu saya selalu je rase sedih, tak nampak ceria sangat,.. last-last kan, En. Abah belikan kucing yg baru utk saye..besar gak kos nemo tu.. siap dgn sangkar banglo lg En. Abah siapkan... TERIMA KASIH ABAHH, !!! kucing tu saye namekan nemo.. saye sayangkan nemo same mcm saye sayang kan boboy dulu.. tapi kan lepas setahun nemo ade dgn kami, nak tanak saye dgn berat hatinya hantar nemo ke rumah mak saye.. sebabnye mase tu saye pregnantkan haziq, tambah pula mase tu saye nye mornick sickness agak teruk gak.. dalam sebulan saye asyik la muntah.. 3 kali warded.. dehydrate.. huhuhu dugaan... jadinye nemo pun di poskan ke kampung demi keselamatan saye & kandungan. yela kan, mase pregnant tu kan agak bahyer kalo telalu terdedah dgn kucing.. nemo still ade kat kampung sampai skrg..kekadang rase gak rindu kat dia..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..