Thursday, October 23, 2008

mamam kuih raya

pimp myspace profile
meh layan kuih raya..,
"krakk krukkk krakkk krukkk.. " amboii sedapnye dia mengunyah tumpi.. tumpi ni tok wan yang sponser.. ibu nye lansung takde buat kuih raye.. eh ade laaa! gentel kuih siput mase lik kampung mase bln poser dulu.. asalnye nak bagi la sket kuih siput my hand made khas utk Pn Sub .. kekunun nak bagi satu balang kat dia tau.. tapi apekan daya, tak sempat.. dah ilek abis di makan.. haziq pun gema kuih siput tu.. satu balang sebelom raye dah selesai.. bahgian yg saye bawa balik kl lak saya & haziq yg habiskan.. bile kuih siput dah abis, ganti tumpi lak lepas tu.. haziq ni minat kuih yg keras-keras mcm kerepek² tu.. tumpi ni dah lemau.. tp masih sedap di makan la juga.. jadi la, kire mcm snek mase tengok tv.. lemau tu sbb tupperware nye dah masuk angin la kot.. memang sedap haziq ngunyahh, lansung tak toleh kiri kanan dah..

5 comments:

minna minna said...

mcm akak baby mia lak haziq..suke makan kepek...

FaizFarwizah said...

bak skit..

Ietams said...

haha.. darah jawarian la katekannn

ina's said...

x kira bagi jugak kuih siput tu

Ietams said...

aku bagi ko jamah je la ye sub.. ade 2-3 biji kat rumah tu..

Sensasi nya..,

Us together..