Thursday, October 9, 2008

main bunga api

pimp myspace profile
kami ramai-ramai join bebudak main bunga api.. tambah pula pn. sub ade bagi mercun sket kat saya mase saya pg rumah dia aritu.. singgah rumah Pn sub nak amik kuih raye kat dia.. lupe lak nak promote.. kuih raya Cap Pn Sub memang mabeles sedap.. Sub tahun depan aku borong lagi...
upacara membakar bunga api dah stat...
meriah budak kecik ni pun semangat nak main bunga api.. wahhh thirah, siap buat peace tangan eh.. dah abis merajuk ke dikk...?? tadi dia merajuk, marahkan abahnye baka mercun dekat sangatt.. bising telinga dia katenye..,

kemain semangat bakar bunga api dorang ni;
tengok, yg tua pun join main bunga api.. main bunga api ni reramai baru syok.., meriahnye kalo ramai budak kecik .. baru rase seronok nak raya..
kaum ibu dok kat beranda jer.. saya jadi kamera girl..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..