Friday, October 17, 2008

bila dia tak nak..,

pimp myspace profile
bila dia tak rase nak tido memang takde nye la dia tido selagi tak nampak ibunye lolap..
kalo ari cuti kire orait la, ibunye bule overnight tunggu sampai dia sendiri ajak bum bum (maksud "tido" la tu.. )kalo ari berkoje dia cube tanak tido malam tu, memang tak dapek acik nak layan... kalo dia tanak tido, biarkan je dia sensorang.. bile ibu buat-buat tido kat atas tilam lam bilik je, sepantasnye haziq ikut tido.. tu je la care nak suh dia tido cepat.. kalo dah kepenatan takyah disuruh, lepas je maghrib tido sampai ke pagi esok..
gamba ni mase kat rumah wan..dia punye seronok telentang, loncat sana sini lawan mate..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..