Saturday, October 18, 2008

1...2...3...lompatt!!

pimp myspace profile
mah..mah.. ni!! (haziq panggey saya skrg mah tau! kdg-kdg je dia panggey ibu, saje je dia)
tu dia tunjuk aksi melompat dia..mase ni kan patutnye saya nak bace yassin tau.. abis bile tengok dia gitu, kensel la terus usha murni ku itu..

ingat dia memain je tau.. sekali memang betul dia lompat, tak sempat la saye snap mase dia melompat tu..
bile dah kene marah, terus dia buat mcm takde ape yg berlaku tau, buat-buat la belek casing kamera tu..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..