Tuesday, September 16, 2008

bila dia mula...

pimp myspace profile
haziq kan, tiap petang sejak 2-3 menjak ni, kalo saya terus jemput dia bawak balik rumah mesti dia susah bebeno nak kasik saya masak. Nak-nak mase bulan poser ni.. ishhh cukup susah nak lepas saya gerak kemana-mane.. nak berkepit je susu baring sama dgn dia... kalo dia tido kire okey la, terus pegi masak.. tapi kadang tu dia tak tido, tu yg jadi kes makan kat kedai je tu. gerak sket lalak.. dah pandai betul dia belakon sedih skrg ni... mase dulu tak pulak mcm ni.. buleh je dia survive sensorang gitu.. main ape yg patut.. la ni macam ni lak jadinye..,
see,? air mate tu buleh gak keluar.. dah byk kali jeritt.. terann byk² sambil pikir hal yg sedih-sedih..nangis la jadinye kan... ziq sayang kan...
solutionnye, saya balik rumah dulu masak siap-siap baru pegi amik haziq.

3 comments:

FaizFarwizah said...

alahaiii sadiss nyer tngok haziq.. takpa smntara nk besar ni..macam2 pesen dia buat..nak kan perhatian..seharian kat umah pengasuh..at least..ibu takyah la susah payah nk masak..kita mkn kat luar je la ibu..

Ietams said...

kalo asyik makan kat luar kering pokett..huhuhu..

Fara said...

salam kenalan
hehehe...haziq nk ibu rehat la tu. sementara nk besar ank ni mcm2 perangaikan? mcm org utara cakap,"buleh akai"

Sensasi nya..,

Us together..