Thursday, August 28, 2008

tut..tuuuut...tut..tuuuut.. (baca dgn membayangkan bunyi ringing tone yerr) saya menelipon En Abah. Dia still kat rumah lagi.. Malam tadi overnight sampai ke pagi. Komitmen dgn keje le, ape lagi kan..so ari ni dia cover tido dulu, tengahari baru masuk opis balik. saya, "helo, abg kat mane?" En Abah, "ade kat rumah, baru nak siap-siap" saya, "ooo ye ke, telo sengah masak ade kat dapo. Ade 2 biji" En Abah, "ye la.." Saya, "okey la gitu, take care bye" En Abah "yer.. bye, assalamulaikum" saya, "waalaikumussalam" itu la dia perbualan kami yg ringkas hari ni, motip telepon cume utk counter cek je En Abah tu dah bangun tido ke belom.. kire jadi penjaga masa part time utk En Abah. Biasenye cenggitu la bile dia overnight. Kalo hari cuti dia pandai-pandai la bangun sendiri..

2 comments:

minna minna said...

nak gak ler en. abah ko tu bangun zuli..kalu papa dami..mau runtuh bangunan pun..x sedar diri kalu dah balik keje lewat..

Ietams said...

hahaha.., ikut keadaan gak, kenkadang tu cam tu gak..

Sensasi nya..,

Us together..