Thursday, August 14, 2008

takde modal nak citer sebenarnye, tapi sebab kan dah godek sana godek sini dah tu jumpe gamba lama-lama. Dari terperok penuhkan Memori PC baik ku tepek ke dlm Blog ni.. Makanye terjumpe la pulak, gamba mase kami 3 beranak pulang ke dungun (Kampung Abah) tahun lepas, masa ni haziq baru 3 bulan.. wan & Tok Ki (arwahnya) berhajat sgt nak buat kenduri cukur jambul haziq. Jadi kami amik kesempatan cuti merdeka tu buat kendurinye. buleh tahan meriah juga kendurinye. Haziq pun okey, senyap je dia bile org gunting rambutnye. Gamba mase kenduri tu nanti saya tepek di lain mase yerr..
ni aliya Husna, anak yg ke 5 abg ipa saya (abg sulong En. abah), umonye skrg dah 4 thn. Tapi mase ni umo dia baru 3 thn lebey.
saya & haziq.. saya, haziq & wan athirah & Shakir (shakir ni lahir sama tahun dgn Haziq, tapi dia lahir bulan 1/07, Haziq lak 06/07) Budak shakir ni memang tanak orang lain langsung. Bile org lain selain uminye pegang, kompem melalak. Tapi bile di biarkan lepas tak reti nak duduk diam.. Saya, haziq & Kuarga Mertua ku.. Ni dia Ahmad Zul Syakirin, mase ni umonye baru 8 bulan. Anak bungsu Abg Ipar saya..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..