Tuesday, August 5, 2008

PC Fair - KLCC

sape pegi PC Fair wiken aritu angkat tangan!! ye saya PEGII!!!.. tapi tak masuk le kat dlm convention tuu.. hihihi tak larat acik nak bersesak kat dalam tu.. Cek Abah saje yg pegi. Saya dan Haziq lepak-lepak kat taman saje. Ingat nak gak jamu mata dkat parkson ke isetan ke.. Kan skrg ni tgh Mega Sale.. Tapi tanak la singgah, sesak ramai orang sangat la..
kami baru nak naik atas ni ha, sekali tengok dah penuh org kat mesin bayo parking setiap floor.. ishh ramai sungguh org pegi PC Fair
nampak keter, merengek nak main pulak.. layan kan kejap.

melepak kat taman sampai malam.. penat woo layan bujang sorang ni.



2 comments:

viruspadu said...

pc fair sampai bila ek?

Ietams said...

dah habis dah sabtu ahad aritu..

Sensasi nya..,

Us together..