Tuesday, August 5, 2008

mood masak kembali daa.. tapi stok basah tiada suda.. abah bz je skrg ni, so gunekan ajela stok kering aka stok dlm tin.. carik je la yg mana ade.. lagipun haziq dah tertido tu, bulehh la bersilat kat dapo masak ringan-ringan, janji perut ni terisi. Dah rasa mcm terbiasa pulak dinner sensorang ni.. Kire orait pe, skrg dah ade gak haziq. Kalao dulu-dulu tu lagi kesian, sensorang je dok kat rumah... so, menu saya malam ni.. sambal sardin + kentang + tomato, papedem, peria + telo (rupenye tak menarik tp sedap juge.. tersilap masuk sos tiram.. jadik hitam terus.)

siap je masak, haziq pun dah bangun.. macam tau-tau je ibu dah siap masak.. Jom makan haziq!! ibu lapa niii..kali ni makan sorang buleh habis satu pinggan.. wahh berselera nihh!

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..