Tuesday, August 19, 2008

mengade-ngade pegi

tajuk atas tu memang betul tepat kat idung kami berdua. Kan aritu buleh "ter pergi" ke jasko tapi jadik peristiwa yg tak best haziq mase tu, terus tak jadik nak "ter shopping". (baper byk "ter" saya ni...??!!) jalan-jalan kat jasko, En. Abah nak cari officeware dia.. kami 2 beranak menvontotkan aje la En.Abah. Tapi haziq ni tak bule dok statik satu tempat je. Kalo dok dlm buggy tu tak bergerak, dah mula aksi stunt dia buat. Kene la saya ni kesana kemari mcm takde arah tujuan menolak buggy tu. Sebelom keluar dari rumah kami 3 beranak memang dah kenyang sesangat. Masak siap-siap, makan kenyang-kenyang kat rumah baru keluar. (kes utk elak dari makan di luar, berjimat katenye...)

hahaha, boring ke sana sini, nampak cermin snap gambo sendiri. Ni kes dahh berjangkit kat dorang² le ni, virus nampak cermin, snap gamba sendiri. Nak suruh Encik Abah snap kan gamba kami, kompem dia geleng pale.. Baik layan sendirik jer..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..