Friday, August 1, 2008

makan-makan

saje ngade-ngade nak makan seefood.. Tujuan asal nak pegi Klana Seafood kat Kelana Jaya tu. sekali Tutup daa.. terkejut Yang Amat! tengok kedai malap je.. Tak tau la pulok dah tutup.. Bankrap ke ape, ntah ler tak tau pasal apa.. dgn tiada arah tujuan nak makan di mana, kami teruskan je la perjalanan, takde masuk simpang kiri ke kanan ke, menonong je jalan terus.. sekali bila dah lalu kat damansara tu, saya tetibe teringat kan kedai Vicchuda ni.. Penah sekali dulu makan kat sini. Not bad la makanannye.. yang paling penting Service SUPERBB! takyah menunggu lama, sekejap je dah siapmenu kami kerapu sweet sour, udang tepong (haziq punye), tomyam campo, Daging masak kicap
muke kekenyangan. sepesen je dua orang nii..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..