Sunday, August 3, 2008


dah sampai kedainye.., tah ape tah name kedai tu.. tingi nau dia nye signage.. kalo nak amik gamba lajak jauh sket dah jalan beso.. tak pasal je kang.. janji kedai ni kedai tayar kat jln Kapar, klang.. punye le jauh carik tayar.. hehehe.. berbaloi la jugok.. kire hargenye murah juge le dari kedai biasa.. dh byk pi servey kat kedai yg dekat2 nii., tapi kedai ni tatap menjadik pojaan hati somi kuCek Somi tgh kusuk tengok taya, cek bini sebuk amik gambo.. hihihi aksi-aksi melayan anak tak reti nak dok diam.. nak berjalan ke sana kemari je koje.. tanak dukung lak tu.. kite risaukan dia takut tejatuh ke ape ke.. tambah lak kedai ni kat tepi jalan besar je..lepas tu betebing sana sini..kalau jatuh kang dia gak yg sakit & nangis-nangisansaya yg amik kesempatan bermalasan.. hehehe..(abah tgh hempas pulas jaga haziq merayau..)
operasi utk membuka semua tayar..
dah gondol dah tayar.. abah pegi tunjuk kat haziq
kasik gamba dekat skett
sampai kat kedai ni kul 3 lebih.. setel semuanye kul 5.. okey gak la.. siap buat balancing lagi.. takla lama sangat.. abah dah kate, takyah ikut.. takut lama. tapi saya tetap nak ikut.. Dapat gak jalan even pegi workshop pun.. Janji namenye "JALAN"..dari memerap dok kat rumah je, bowing jugakk..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..