Tuesday, August 19, 2008

bile tersekat

sebelum pegi jasko kami tinjau-tinjau, ronda-ronda. Sekali tgh syok2 kat atas jalan tersekat lak tengah jalan. Ishh Jammed tuu.. aduiii.. tak suke! tak suke! haziq pun tak tido, meh kite layan sesi gamba dgn ibu, pandang kemre ziq..., bg senyuman yg paling menawann...

masa jammed ni pulak, hujan renyai-renyai..lagi la rasa macam tak best.. tak bergerak tu sape punye keter la saya snap nihh? ampun ye pak!! ter amik gambo layan sengal ni ha... eh apesal tak snap gambo En. Abah ek..?? ish rugi la.. En.Abah tgh hangin jugak ni.. Hangin sebab Jammed.. Sape suke kannn? Saya lagi tak SOkee!! Dari saya sembang yang bukan-bukan baik saya layan kamera, ye la kan, mase tgh jem cenggini kompem hati cepat panas.. Cerita doremon pun leh jadi isu besar lak nanti.. hahahaha

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..