Thursday, August 14, 2008

Alkisahnyee

cadangnye nak poser sunat khamis hari ni, TAPIII kann, niat tu tak dapat di fulfill kan seperti yg di angankan, dah terketar-ketar seluruh badan, minyak hangin dah tepek satu kepala, tengkuk.. cube ku tahan utk tidak mengalah....

jam 9.00pg, masih ku tahan lagi... tapi pabila penglihatan ku telah semakin lama menjadi gelap, dan badan ku semakin kerap menggigil..

Dan AkhirnNYAAAA,

diriku telah menjadi cergas yang mungkin...

apa tak nye cergas, dah pekene milo kaw secawan.. ITU BERMAKNNNAAAA, poser sunat utk hari ni kensel...!! Itu lah Nak poser, tapi tak kene cara! lenkali kalo nak poser kene sahur, takpun malam sebelum tu kene la makan nasi, baru ada tenaga. Macam la badan tu tahan sangat... nak gamble je poser tak bersahur. Yo yo je la !!!

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..