Wednesday, August 13, 2008

ahad aritu, sepatutnye gerak dr kampung balik KL awal. Plannye kul 12 dah gerak balik. Tapi Encik Abah tu pi sambung tido lepas bekfes. Pekene nasi lemak atok terus lentok senyenyaknye tido. pung pang bam bum nak dekat kul 4 juga baru gerak. rugi gak rase ter Missed nak deting ramai2 dgn sub & maya... Abah, lenkali jgn terbabas macam gini lagi tauu!!
ok, sambung lik citer.., dalam kul 5.30 dah sampai paroi. Abah nak isi minyak kat shell paroi tu je. Tambah pulak keter punye le banyak. Dah le sekian, lama kat bukit putus tadi..Terus destinasi perjumpaan, saya pohon ke Pn Sub utk di ubah daripada McD Senawang beralih ke stesen minyak saje.. kemalasan utk menempuh Jem ke senawang. Pn Sob okey je, so jadiklah perjumpaan yg gumbira & meriahnya walaupun sekejapan cuma.. (Ayat tak hinggattt!!)
sembang gitu gini, gelak tu kompem meriah la kan. Sambil saya & Pn Sob sibuk dgn kamera klik sana klik sini. Encik Suami geleng pale pening tengok kelaku bini... hahahaha bawak besabau yerr! Harus di ingattt, kami ni bloggers.. gambar-gambaran tu WAJIBBB!
the happy famila eva, pipi iman habis saya cium. HAahahaha geram je tengok.. baik je dia, spoting lak tu.. tgh plan nak nangis, nampak kamera terus leba senyum. Sob, sok-sok kalo nak jumpe-jumpe macam ni kene carik tempat redup okeyy! kesian tengok si iman, alah panas.. american la katekan, kann..., ko pun tak bagitau si iman ni alah panas!! Sorry ye iman sayangg.. auntie tak tauu.. suke iman yerrr tengok kamera! terus tak jadik nak nangis.. bapa mithali... Aminn..! Sporting tul deme berdua ni kan, Bagi can mini² tetinta menyembang, dorang berdua rela dokong anak memasing.. anak panjat² ke melasak ke rela kan aje... dah tua pon, possing & sengeh tu tatap menten. Tak larikkk punye!!
lenkali jumpe ramai-ramai lak, tak tahu la camne havoc nye tika itu nanti. Yg pastinya raya pun dah nak dekat dah ni.., aktiviti raya dah nampak macam sibuk dah .. korang, ingat korang!! Raya ni... raya niii tauuuu!

2 comments:

ina's said...

meliuk lentok aku yer...

Ietams said...

itu sudah mestiiiii

Sensasi nya..,

Us together..