Wednesday, July 9, 2008

Ronda-ronda Putrajaya

Jumaat mlm yg lepas, kami 3 beranak lepak kat dataran putrajaya tu.. haziq badannye tak brp sedap.. sbb tak selesa nak tumbuh gigi lagi kot.. merengek je dgn abah ajak keluar. jadi abah pun ajak kami ke putrajaya. tengok tu, kami pakai baju tido je.. selebet je. ingat nak gak singgah rumah kak An, abah kate dah malam tak plan ape2 dtg rumah org. tambah pula kami semuanye pakai baju tah ape2. Punye la Haziq seronok jenjalan kat sini.. sakan dia ronda, jalan berdiri, berlari, berkejaran.. bile dah kepenatan terduduk dia..




Abah suh amik gamba ber background kan site dia mase dulu².
lama gak abah duduk kat PMO tu dulu.. naper la mase ni tak bekontek dgn Kak An, kalo tidak kompem selalu ajak kak An lunch. Ibu selalu gak pg & hantar abah kat PMO ni dulu




2 comments:

minna minna said...

aku dulu keje kat ctu - 2 thn..kat opis timb. menteri..syiok giler..

Sicomel.. WaHhhh CoMell SgTT kEe? said...

tu la.. kak an ade kate. pesal la tak kontek dr dulu kan.. kot tak bule aku jumpe-jumpe an dgn kekawan lama.

Sensasi nya..,

Us together..