Monday, July 28, 2008

potong rambut..

petang ahad kami 3 beranak pegi Bahau, rizen utk misi menggunting rambut.. talak tahan wo lambut sula pajang.
haziq menunggu penuh sabar, sambil makan pisang goreng male stylist brief itu ini.. laju betul tangan mamat ni gunting..
ni gambar sebelom, gambar abah haziq selepas gunting tak amik pula.. len kali kite amik gamba rambut baru dia..
lepas kasi pendek rambut, buat treatment sket.. syok je rasa..tambah lagi di sponsor kann.. tambah-tambah la syiookkk nye... bah, sponsor lagi eh len kali.. Terima kasih banyyakkk!! caiyyang abah & haziq.. hehehe..
hazil yg kiteorg dapat gunting di kedai ni, memang puas hati yang amat.. lenkali kalo balik kampung, kalo teragak nak gunting rambut kompem datang lagi.. servis bagus, hasil bagus, environment pun bagus.. sejuk je. Haziq pun sukee je dia.

terpempan haziq tengok ibu macam alien. ade mende alah beso kat atas kepala ibunya..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..