Tuesday, July 22, 2008

Makan sendirian.. :(

Abah haziq balik lewat malam tadi.. huhuhu.. lauk yg best pun tak selera nak makan. Selalunye makan bertiga buleh rebut² berselera lebih je.. Ni sensorang je makan, Haziq lak dah tido. Abahnye balik lewat. Makan sorang tanpa teman... cedihhh.


Haziq yg tertido nyenyak depan tv;

Menu malam tadi, ikan siakap batu masak sos ke hape tah ikut resipi tu. Belasah je laa.. janji sedap. Telo dadar dan Nasi carrot (Tapi carrotnye lupe nak bubuh..perencah nye je yg masok)

Susu

Saya yg dah redy utk menyantap;(Sila abaikan rupe ku yg sememeh ini)

tak habis pun makan, cume susu je habis. tetibe mati selera

Abah haziq balik dalam kul 1 lebih. Terus makan. Dia tak makan ape-ape lagi katenye. Bz sgt sampai tak sempat nak makan. Abah haziq heran apesal lauk langsung tak luak. Katenye lagi lauk & nasi yg di masak tu sedapp.. Nak buat camne kan, dah takde selera makan sensorang. Sekali saya tengok, licin lauknye.. Alhamdulillah.. masakan ku di senangi suamiku ituu..

2 comments:

minna minna said...

x menahan aku tgk haziq yg kepenatan ketiduran itu..mcm dia lak yg p keje carik duit nak bg ayah n ibu dia makan..so sweet...alahaiii

wati said...

sememeh cammana pun,akak suka tengok muka awak...cute banget

Sensasi nya..,

Us together..