Monday, July 28, 2008

makan lagi - Satey !!!

dah habis santap durian, malamnye saya ajak mak, abah & adik saya pegi makan satey kat spg. Keratong. Macam lapar lagi, sebenarnya dah kenyang, penuh dgn makanan je kat rumah tu, tapi tak tau la pasal ape mengade nak pegi makan. saja nak jalan-jalan cari makan..

Busu yg tgh ralit ber SMS.. Orang bujang la katekannn, memang masa yg terluang tu dipenuhi dgn SMS je..
mak yg malu-malu bile kene tangkap gamba.
Haziq gembira je dapat jalan-jalan, dikelilingi dgn tok ki & tok & busunye..




tengok org bujang ni.. leka betul dia ber sms, tak dulik langsung kiri kanan..
wahhh bersemangat haziq makan satey.. yg tak buleh tahan dia nak cicah sambal kacang juga..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..