Thursday, July 17, 2008

Kain baru

2-3 minggu lepas kan, saya saje jalan-jalan tengok-tengok kat Mines Shoping Complex tu. Saya masuk kedai kain, tak de niat nak beli ape-ape. Cume jamu mata jer.. terpandang satu kain tu. Cantik sangat. Tapi saya kuatkan hati, tak beli pon. Balik je rumah, kat opis & kat rumah dah macam org angau. Asik terbayangkan je kain tu.. Rase nyesal tak beli pun ade. dlm Seminggu gak saya angaukan kain tu. Dah macam org gile bayang dah. Tak leh jadi 2 minggu lepas tu saya pegi balik kedai kain tu punye niat nan satu utk membeli kain yg di angau kan selama nii.. Nasib baik ade lagi kain tu.. Kalo la takde, kompem rase nyesal tu takk hilang..

nilah kain yg saya dok angaukan tu... AKHIRNYAAA, dapat gak beli. Tak mahal sgt punn..
I memang suke barang murah ni... hehehe..

kain ni lak saya saje je beli. nampak cantik & lembut je..
rasanye taste saya skrg ni, dah menuju ke arah kedewasaan rasenye dgn kate lain selera org tua (memang dah tua ponnn). pilih baju kaler pastel jer..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..