Tuesday, July 22, 2008

Jogging Tmn Tasik Sri Permaisuri

Hari Sabtu aritu Asyik makan je keje .. dah makan kenyang, hero sorang ni tak reti nak tido. ingatkan kot dah kenyang makan, buleh la dia ni reti nak tido. Sekali makin cergas pula. Dah tengok dia cergas je kami pun sebulat suara bawak haziq pegi jogging kat taman. Hah! baru tau penatt, Jalan sekejap dah mencangkung kepenatan.. hahahhaa. Tapi tak amik lak gamba haziq kepenatan tercangkung. Ish cemane leh terlupe ek. Takpe lah, layan je la gamba kami di taman.. Bersemangat kami esesais kat taman ni.. Kalo tiap minggu gini, memang leh kurus sehat nih..




No comments:

Sensasi nya..,

Us together..