Monday, June 16, 2008

teman setia penyepi rindu... huhuhu tajuk tak hinggatttt!!

hahahaa.. tajuk kemain lagi ye tak.. saja je nak introduce kan bes fren eva ni ha.. ni la dia teman² ku yg paling di sayangi dan sentiasa di sisi.. walaupun di alam maya cuma.. (bersastera la pulak kan..)awek yg lentok daring ni, namenye Sob... ni lah dia bes fren yg plg sempoii... muaahhh cayyang la ko!! memang tabik springg la ko nye lawak.. mmg menggelakkan hati aku je wehh!! dah la aku ni mmg hobi gelak je koje..

ni kak An.. cayyang banget ngan akak.. setelah jejak kasih, akhirnye bertemu jua kite kini.. dah puluh tahun gak kite pisah kan kak.. citer tetiap hari tak penah jemu!! banyak betul isu!

*** Sorry la geng! gamba main kidnap dari blog uols.. hahhaha, I nak tepek wajah kesayangan I je.. tak maksud lain derr.. betul I cakap ni..!! Lap U laaHhhh!!!


3 comments:

ina's said...

tenkiu la sbb promote aku. nnt royalti album aku bg skit kat ko ha ha ha

FaizFarwizah said...

hohohoooo pemes tul..cam artis lak fofuler gitu... hahahaha chaiiyokk kat zulie....

Sicomel.. WaHhhh CoMell SgTT kEe? said...

promote tu HARRUSSSSS!! baru la menang award gituuu..... hahahahaha

Sensasi nya..,

Us together..