Sunday, June 8, 2008

setelah kepenatan balik kenduri... makan kari ayam sedapnyee...

amik gamba kat luar pula.. masa ni citer ultraman dah habis...





bestnye dah ade anak buah yg dah anak dara.. spoting lak tu ajak gamba... best... best... mmg best


thirah yg tomeyy...


hohoho haziq berangan bawak moto...



************************************************************************************
kami sekuarga kusyuk tengok citer ultramann...
lepas balik dari rumah kenduri, kami lepak² layan cerita ultraman... bebudak ni la .. suke sangat dgn ultraman tu.. kami yg tua ni pun layannnn je la sekali.. tengok ultraman punye le banyak.. ms dulu² ade satu je ultraman dlm citer tu.. tp yg ni siap kuar ultraman yang tua-tua.. berapa generasi gaknye tah.. yg kelaka nye dah elok menang tetibe je kene tangkap lagi kat atas langit... susah betul raksasa tu nak mati.. dah kene tembak pun idop lagii... layan gak la sampai abis citer tu... EHHH cerita ultraman pulak..
nampak tak kekusyukan kami???


nana nan ayuu... cantik tu anting-antingnya,,,,
alahai syafiqah ku lentok lagiii...


dah besar dah anak dara mak lang nii...
abah nya yg pandang je mak lang sebuk amik gamba anak dara dia

bestnye amik gamba reramai niiii... haziq la yg paling best.. kene apit dgn kakak² dia
bibir haziq yg bengkak, jatuh tersembam.. berdarah kene gigi sendiri...


lagi gambarnya

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..