Tuesday, June 17, 2008

possing di VIva Viva Kami..

kalo balik kampung je kan saya ni tak bule tau jumpe bebudak riang + comey ni.. kompem saya sebuk ajak dorang bergambar mambar.. sila abaikan muke org tua yg gemok tp perasan budak juga ni ehhh..(saya la tuhh .. siapa lagi kann..)


apsal haziq tak daring mcm ibu jugak??? alahai bujang ibu nii... pandai lak dia kontrol macho

pompuan gemok yg perasan mcm budak lagi gambo depan viva along... huhuhuhu...

ketawa riang dema depan viva saya..

possing depan viva dorang..
sekarang ni kan minyak giler mahal kan.. jadi Viva² je la yg di gunakan utk berjalan mcm balik kampung ke soping ke gi keje ke..



No comments:

Sensasi nya..,

Us together..