Thursday, June 26, 2008

Nasi Ayam Ayamas, Makan²

abah baru lepas cucuk duit.. hahaha turn abah belanja.. (abah yg masih pakai baju kerja, - baru sampai rumah berdesup terus pegi makan, nasib baik saya balik awal, dapat la mandi tukar baju bagai)
sementara makanan nak sampai, amik gamba kenangan, alahai besday boy tak pandang..
punye le susah nak suh haziq ni dok diam..
yg lebih enteprem ibu & abah haziq je.. haziq tu mcm takde perasaan jekk kat kemera.. agaknye die dah boring kott.. asik amik gamba jer..
bukannye besday boy yang lebih makan, ibu & abah nye yang lebih makan.. licin bersih semuanya.. burpp alhamdulillah kenyang.. memang datang carrefoure ni utk pg makan kat ayamas tu jer.. setel makan terus balik...
***********************************************************
Entry ni sebenarnya masa haziqnye besday aritu, tp sbb kan lambat posting, jd saya tepek kan je la ehh bile-bile sy suke & lapang.. dengan kate lainnye bile free & takde keje

1 comment:

ina's said...

mcm kenal jek org yg ko tuduh tue.jom mari tuduh dia ramai2

Sensasi nya..,

Us together..