Wednesday, June 4, 2008

makan dekat Johnny Jusco Cheras Selatan

teringin betul nak pegi makan stimbot kat johnny (yg macam dlm blog Virus padu tuu..) jadi usulkan cadangan pegi makan kat Johnny ni kat "Tokey" .. best bestt.. Tokey kate "OK".. wahh best sangatt rasanya..

  1. Abah yg tgh tengok menu.. pilih ape menu utk di makan.. anak pulak dah rembat pen waiter bangla tuu..

2. muke org yg bekobar² nak makan.. cuba tengok haziq tu dah mule bersilat nak kuar dr kusi

3. tu dia... haziq minta mangkuk yg tgh rebus air stimbot... ada kaaa

4. hah mari sini abah suap kan.. nak sangat makan.. hambek telo nii...

5. tanak mknn.. nak celop tgn kat dlm periuk nihhh...

6. haziq tgh ralit perati orang lalu lalang..sambil membuat suara yg paling kuat.. dlm kedai ni sore dia je yg bising

7. BISING sangatt.. kan dah manager kedai tu dtg amik... ingat takut terus senyap... sekali bule babai pulak.. wahh suke sangat dia yerr!!

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..