Thursday, June 5, 2008

Happy Anniversary to us... 5th June

.. sedar tak sedar dah 4 tahun dah pun.. tp anak br sorang.. baru setahun umonye... org lain dah 3 org dah pun... takpe la.. rezki masing², anak pun masing²... kami bersyukur atas nikmat yg kami perolehi sekarang.. abah ajak kami makan sedap.. siap tanye ibu nak makan apa & katne. ibu pun jawab la nak makan kat restoran sedap makanan pun nak yg mabeles gakk...

saya yg excited turun tangga nak pegi makan syedappp...

okey, amik gambo tokey dulu....(oppsss tokey pulak yerr.. ampun bahhh... jgn mare....gurau-gurau je)
nampak beno saya ni gile suke dapat makan best kann..kan.. kan..?


tengok lah tu.. kemain suke nye minum air .. mcm dahaga sesangat kan.. sambil minum pun sengih


haziq yg besungguh nak makan.. siap guna sudu garpu.. tak tahan lama pun... sekejap je dah bersepai semuanya..
dia dah mula dah.. sore dia sorang cukup buat gamat satu restoran ni.. sampai kat aunti sebelah tu tengok budak sorang ni..


hahhaa... setelah kekenyangann.. patutnya amik la gamba sebelom makan.. ni dah tinggal saki baki baru nak amik gamba,..

Menu yg kami makan:-
- butter prawn
- sotong ape tah.. tak ingat ape namenye.. jenis goreng tepong gak la.. tp sedapp rasanye
- tom yam kung
- sup sirip yu (yg ni rasanye tak sedap - masam laa)
- sayo ber oyster
- bamboo shell ke ape tah.. ala tak ingattt

kesimpulannye.. mmg puas hati makan kat sini.. main terjah je restoran & hasilnye memuaskan... ucapan utk abah.. terima kasih daun keladi bah.. lenkali & banyak la lagi belanja makan sedap²......hohoho ayat mengada minta belanja lagiiiiii

*** ..hepi anniversary juga pada sesiapa yang sama hari anniversary dgn saya..***


No comments:

Sensasi nya..,

Us together..