Monday, June 2, 2008

Kepulangan Dari Umrah

ari ni kami pg KLIA untuk menyambut kepulangan sanak saudara abah pulang dr Umrah.. sepatutnye tiba diKLIA pukul 5 lebih, sebabkan delay 4-5 jam kul 10 mlm gak baru sampai KLIA.

Acik yang baru je sampai pagi td.. nak kene ke KLIA semula.. uishh penat gak tu ber jam² dlm kapal terbang.. tak cukup rehat tp muke buleh menten lagii.. (kalo ibu tak de nye tahan mcm acik ni..kalo tak cukup rehat setelah berhari travel, kompemla tak meng joinkan diri buat rombongan Cek Kiah ni...)
Haziq & Acik.. buleh lak sama kaler merah;
dari kiri, haziq, ibu, Acik, che Ngah;

Tok Cik yang baru sampai.. (dorang ni tak kuar sekali harung... tu yg sorang-sorang baru kuar dari arrivals gate) ;

bergambar dgn pak lang (dengar kata.. pak lang la yg paling byk barang);


haziq yg dah mula tak selesa.. tunjuk aksi² bosan.. habis badan ibu di panjat² nye;


Lagi aksi haziq bosan.. ;


dua org bujang yg control ala-ala macho;


kak mira (kazen haziq) dukung haziq.

best kan.. dapat peluang buat umrah.. bila la kami anak beranak nye rezki umrah pula.. mudah mudahan murah rezki dpt jejak kan kaki ke tanah suci.. Aminnn..

No comments:

Sensasi nya..,

Us together..