Sunday, February 3, 2008

Balik Dungun - 2 Feb 08


jalan jalan menikmati keindahan pantai batu burok, k.terengganu




Baru Sampai pasar payang, lepas je park keter terus paksa abah snapkan gamba kiteorg. Ibu saja je la tuu.. nak tayang kekurusan.... hahaha harus jgn marahh yerrr bah..




dok tepi pantai, tunggu abah beli kopok.. punye la kuat anginnya..., sampai tudung ibu pun terkelepot.


bergambar sat kat pantai bt buruk.. masa ni bg haziq mkn sekali. best betul dok kat tepi pantai ni. dgn angin lautnya yg kuat.. ter lelap lelap mata nak tahan angin tu.. angin laut china selatan la kata kann.. kann kuat


teruja nye haziq tengok lautt... sampai tersentil lidah ha..


haziq berkata, "abah.., ape yang abah menungkan tu.. cube cerita kat haziq ni.. haziq boleh tolonggg... tolong dengar....,"


hah baru jadi gamba ibu, walaupun terkelepot juga tudungnya.



hahaha.. kami balik dungun, saja balik kampung abah. lama dah tak balik. mmg dah lama dah rancang nak balik. tp cume masa je yg tak sesuai. kebetulan cuti tahun baru lama sket, jadinye kite org pun dgn secepat yg mungkin balik dungun. kami ber lima dr KL. wan dan tok ki pun ade sekali. wan & tok ki kan dok KL lama gak aritu. kali ni kiteorg balik naik waja Acik lagi.. Acik pun dah selamat dok kat Mauritania. bukan main pecut abah bawak waja automatik 1.6.. sedap la abah tekan minyak nye.Waja Acik ni pun nak jual dah.. barang wan banyak sangat.. guna waja ni pun padat gak dgn barang wan.

kali ni balik dungun memang best.. seronnokk bangatttt!!!.. haziq pun tak meragam. best kan ziq balik kampung wan takde org lain balik sekali dgn kite.. kalo balik masa raya china kompem tak best & boring.. haziq kompem meragam.. dia ni sepesen ibu dia.. tak suke ramai ramai org, tak suka kecoh2... ye la ade gak dengar citer pakngah nye, nak balik dungun raya china ni... ala... ape lagi sebenarnya nak uruskan tukar nama tanah kat dungun tuu.. bestnye abah.. dah dapat tanah dah.. nanti kite kumpul duit buat banglo ye bah.. (uwah wah wah.. berangan tak hinggaattt tuhh... banglo lagiii...)


ibu pun yg seronok sgt sbb dpt shopping baju batik sutera & baju batik.. beratus ratus duit ibu habis.. tambah lak beli ikan masin & keropok... pokai la ibu ujung bulan ni..

































No comments:

Sensasi nya..,

Us together..