Monday, November 19, 2007

Julie Mozianda's Wedding

Masa ni kami 3 beranak menghadiri majlis kawen si Julie aka kakak kat segamat... jauh gak. abah keje mlm td, balik pun kul 5 pagi.. tp sebabkan tak sampai hati nak hampakan hati ibu, kami pergi jua ke segamat... sampai kul 4.30, hahaha betul2 pengantin selesai potong kek.
alala.. kakak, riangnya hati dia... sengih je dia ehh.. dah dapat bantal peluk la katekann...
selesai akad nikah
anyway puas hati la juga walaupun tak nampak dorang ni bersanding.. julie ni dah jd cikgu sekarang ni, hubby dia pun cikgu gak. rasanye dorang jd kutub utara kutub selatan kot.. sbbnye julie ngajar kat sekolah area segamat hubby lak kat sekolah belah utara..
Okeyla kakak! selamat pengantin baru.. moga berkekalan ke anak cucu dunia & akhirat..








Sensasi nya..,

Us together..