Monday, August 27, 2007

As's Wedding - Dewan Banquet MBSA




wahhh wahh... anggunnya pengantin nii... terasa mcm nak jadi pengantin lagi la... ish best je rs..
matured tul ko ni ye as sekarang.. beza beno dulu dan kini ...ye tak..?


As (pengantin) bukan main lawo dia masa ni.. berseri seri ha.. aik, alamak haziq buat projek tu.. huhuhu.. control je la ibu eh..
belakang dr kiri, Idut dukung anak yg no 2 (no 3 coming soon bulan 5 ke 6 kot lahir..) As, Ila, Fiza. Duduk dr kiri, yg kepala je nampak tu anak idut yg sulong, ibu, yg nampak tangan tu haziq, dan yg bulat je pegnen tu Mokcik aka Gee atau name sebenar fauziah (ala.. yg meletop tu la....)




seronok betul bile kumpul ramai ramai mcm ni kekawan sekolah.. byk tul topik nak sembang.. tp yg pastinya meriah la bile tengok kehidupan masing-masing, dgn anak².. of course le yg boring encik suami memasing.. bile dah bini masing² sembang, tak ingat laki dahh..



Sensasi nya..,

Us together..